zaterdag 23 januari 2016

Genaaid - Named Tyler


Had ik jullie al verteld dat ik geen genoeg kan krijgen van de patronen van het Finse indie-label Named? Met name de eerste collectie doet mijn hart flink sneller kloppen. De patronen kosten je wat meer dan de gemiddelde Knipmode kost, maar daar krijg je ook wat voor, namelijk goed gesneden, tijdloze kleding, met een Scandinavische eenvoud. De werkinstructies zijn duidelijk en maat 34 klopt precies met mijn maten. Dat kun je van de Knipmode niet altijd zeggen.

Ik had nog een (volgens mijn collega typisch Belgisch) katoentje van Petit Pan uit Antwerpen in mijn kast liggen en een klein restje spijkerstof en besloot me te wagen aan de Tyler blouse en met succes, want als de blouse niet verkreukt in mijn kast hangt (helaas vaak de treurige dagelijkse situatie, gezien mijn kwaliteiten als brave huisvrouw *ahum*), dan hangt hij wel gestreken om mijn schouders. Hij zit geweldig en met de raglan-mouwtjes is hij ook weer net wat anders dan het gemiddelde bloesje dat je in de winkel koopt. Kortom een echte winnaar!

Patroon: Named - Tyler // Stof: Petit Pan - Coton Hanako & restje jeansstof // Machinepark: Brother - Innovis 15 & Singer 14SH754 // Brandstof: bretzels & The Gentle Storm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten